Småshoppat.

Nu har jag kvalat in till världens elakaste matte också. Under dagens sväng in til staden passade jag på att köpa ett bilbälte till W så att han åker på en plats och inte i hela bilen... Nu har vi varit ute och testat och han tyckte väldigt synd om sig själv som var tvungen att sitta på en plats, när vi skulle kliva ur så lyckades han snurra runt så att han fastnade ordentligt. *suck*. Men jag tror det kommer fungera bra när han har vant sig. Däremot måste jag sy in den över ryggen för den var lite lång då det är en storlek L, han skulle ha behövt large över bringan och medium över ryggen men det känns som det är lätt åtgärdat. Huvudsaken är att ögonstenen åker säkert =).

 

Det blev även en ny tävlingsskjorta åt mig, en jacson (likadan som M för er som vet vad hon har) så nu måste jag verkligen ta mig iväg till SORF för det vore ju katastrof om den blev liggandes oanvänd i ett år *vissel*.

Jag tror hösten är på ingång, termometern har inte klättrat över 15+ i dag och det är kyliga vindar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0