Himlen har öppnat sig.

Minst sagt.. I bland låter det som att taket ska ramla in och jag hade väldigt mycket att göra idag, allt var utomhus. Jag tog mig i kragen och bytte kossornas badkar i alla fall, än har jag inte kommit iväg för att ta ner tråden till nästa betesfålla men jag måste... Men om jag väntar lite till så kanske det slutar regna ;). Det börjar i alla fall ljusna lite på himlen så kanske det är på övergående. Grannen skulle stänga ut mer till hästarna i dag, jag undrar om det har blivit gjort eller om regnet avskräckte henne? Det var lite sura miner när inte jag hunnit med att göra det.

I morgon fm kommer mina nya kalvar :). Får se till att kameran kommer med ut så att de hamnar på bild också, om inte annat får jag väl gå ut och fotografera dem någon gång under dagen. Ska även in till stan för att hämta nya knutar till slåtterkrossen, är det inte det ena så är det andra..

Nu ska jag leta rätt på min gamla regnrock och ett par gummistövlar och hoppas på att jag hinner fixa lite ute mellan skurarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0