Mera djur.

"Min" livdjursförmedlare ringde för en stund sedan och frågade om jag var intresserad av fem djur till... Gissa vad jag svarade ;). Inom närmaste två veckorna kommer det att ramla in fem charolaiskorsningar, 3 tjurar och 2 kvigor. Får väl se hur vi löser det rent praktiskt att blanda in de nya kvigorna med våra gamla eftersom att våra är på bete men det löser sig (har ingen lust att släppa ut två nykomlingar första dagen), tjurarna känns betydligt enklare eftersom att de är kvar på stall.
Frågade även om det fanns någon efterfrågan på kor med horn men den var dålig, precis som jag misstänkte.


Kommentarer
Postat av: jana

Hej!
Det låter så härligt med alla djuren.
Ska verkligen ta tag i att komma till er !!
Kanske bara jag och killarna dyker upp nån dag.
Ser ofta din mamma och tänkt jag ska prata med henne men det har inte blitt av.
Syns på fredag?
Kram Jana

2007-06-11 @ 09:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0