Drömmen om en häst.

Jag kan inte hjälpa det. Jag vill verkligen ha en egen dressyrhäst.
Lilla fröken skrutt i all ära, vi har tokskoj i skogen och i körningen men jag saknar ändå det där lilla extra, dock saknar jag det inte så mycket att jag är beredd att sälja henne. Hon ska stanna på min gård. Jag har fått chansen att träna med en egensinnig fröken som är rolig att rida och när det klickar är det alldeles fantastiskt, jag får även låna henne till dressyrlaget 08 men det blir inte samma sak.

Jag vet att det är ett "världsligt" problem. Jag vet att det sticker i ögonen på många men det får väl göra det då. Jag kan inte rå för att jag längtar tills den dagen jag äger en egen. (Jag behöver inte äga, hitta en på foder skulle räcka långt).

Jag vill...

:(

Kommentarer
Postat av: ejmis

Roligt att läsa om ditt liv på landet! Var i Sverige bor du? Mitt liv påminner en del om ditt =)

2007-11-18 @ 14:15:40
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: ejmis

Då är vi VÄLDIGT nära varandra =)
Tyckte det såg ut på bilderna som om det skulle kunna vara i mina trakter någonstans.
Jag bor utanför Matfors mot Hälsinge-gränsen.
Vi sysslar i huvudsak med travhästar men sen i somras så har vi 6 kvigor också så nu är man på G!
Jag tittar in igen och ser hur du har det.

2007-11-18 @ 16:38:31
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0