Traktor till salu.

Någon som vill köpa en fin röd case? Jag är riktigt less på dennes ideér nu om att inte starta när det passar. I morse var jag utan ensilage till korna och hoppade in i traktorn och möttes av ett tuggande ljud... Nu står den med batteriladdaren i och jag hoppas på att det är vad som felas (någonting måste stjäla ström där) så att det inte är något större som behagat fela. Det jäkligaste är nog att balgripen sitter där på vilket medför att jag måste köra buntar med pallgafflarna om inte casen startar. Försökte ruska i gång pappas traktor också men den var inte alls på humör men den vet jag kan vara lite grinig om den får vila för länge och inte ha någon motorvärmare i...


Kommentarer
Postat av: Jana

Hej!
Du verkar ha det härligt du!
Skulle gärna byta med dej,ibland...
Kram Jana

2007-11-25 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0