Blandade bilder



En påminnelse om vad som tog upp en del tid under sommaren ;)



Inte massa onödig elektronik som kan gå sönder här inte..


Snart ska vi få kossorna att passera genom denna. Finns det någon som anmäler sig frivilligt att hjälpa till?



Från vägen för några veckor sedan.



Samma åker, dock en annan vinkel. Ser ni någon skillnad?

Tröskan har varit i farten :). Sen att det förstördes sju lager på rundbalspressen i går (Murphy älskar fredagar) när det pressades halm är mindre skoj så jag bönar och ber för uppehållsväder under helgen så att halmen är torr nog att pressas till veckan.

Nästa person som frågar mig om det inte är dags att "skaffa ett riktigt/annat/bla bla bla jobb" snart kommer nog få sig en åthutning som heter duga. Att vara egen företagare och bedriva lantbruk är precis lika riktigt som vilket annat jobb som helst!


Kommentarer
Postat av: jana

Ja,sparka dom på smalbenet.
Jag skulle vilja ha ditt jobb om jag hade din kunnighet!!Skulle kunna ta ett jobb som ditt i morron om det fanns,och jag vågade....
Suger i mej av allt jag får veta.
//Jana

2007-09-06 @ 10:44:24
Postat av: Bonnen

VA DÅ RIKTIKT JOBB!!!!!!!!! Skicka hit dom så ska ja sätta dom i arbete. Så får vi se vem som klarar av å göra ett riktigt jobb!!

2007-09-16 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0