Blivande mamma?

Min Grand Old Lady  har fyllt upp sitt juver och börjat slemma lite. I går kväll verkade hon lite orolig så vi gjorde i ordning en box inne i kalvstallet för att hon skulle få stå ensam och hon verkar ha stått och trödd (dialektalt som motsvarar stått och trampat) hela natten.
Det är lite spännande nu, kan det vara så att Bamses första bebis är på väg ut? Mamma trodde att hon skulle ha kalvat inom ett dygn.
När tror ni?

G-O-L har för övrigt en ålder av 16 år så hon har varit med förr. Jag bara hoppas att Bamses kalvar inte blir så stora...

Annars rullar saker och ting på som vanligt. Var i väg och red lilla Flisan i går och jag var riktigt nöjd när jag åkte hem. Nu längtar jag till lagträningen som är fredag/lördag.

Jag lovar att försöka bli lite aktivare med mina uppdateringar!

Kommentarer
Postat av: Lollo

spännande :)

2008-04-03 @ 22:44:01
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0