En till liten kalv *bild*

Det kom en till liten kalv i dag när jag var ute i ladugården. Dock inte från Grand Old Lady som jag väntat på i en vecka utan från en annan...



Bilden är tagen med mobilkamera därför är den lite halvkass, kalven är en timme gammal när jag knäppt kortet. Jag tror att det är en kviga, tyckte mig ana några spenar.

I dag har jag pratat med en reporter från Land Lantbruk över mitt bloggande som bonde. Det var lite kul, vi får väl se om och vad det blir av det hela.  :)

Bamse går mycket bättre nu. Det känns jätteskönt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Va söt hon var....jätte fin:)
ngt namn än?, eller får hon heta ett nr??
allt bra..gick de bra å rida idag?
Sprutan gick bra iaf..vart nästan lite stolt över mig själv...hii...kram kram

2008-04-09 @ 22:14:46
Postat av: Lollo

Kanske du är tidningskändis snart :-)

2008-04-09 @ 22:47:21
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Andreas

kul kommmer förbi å tittar på dom snart jag.
kram

2008-04-10 @ 15:48:03
Postat av: ejmis

Jag väntar och väntar på "Tvåan".....

2008-04-10 @ 19:35:42
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0