Smulan och Bamse.

I morse fick Smulan sina "fina" öronlappar. Hon blev väldigt fundersam och lite halvskraj. Först försökte hon ruska bort sina lappar och sedan testade hon om man kunde springa i från dom. Det är en väldigt livlig liten dam, jag undrar när nästa kalv kommer? Än kniper tanterna och det kanske är lika så bra ;)

Bamse har ont i ett ben :(. Det kan bli så när man försöker klättra över grindarna för att komma åt brunstiga kvigor. Jag hoppas att han blir bättre snart så att vi slipper ta hem veterinären. Dom låter så skeptiska när jag ringer och säger att det är min avelstjur som ska behandlas. Jag förstår inte varför...

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det händer inget här heller fast jag vill att dom ska komma ut NU!!!
Det är jobbigt att vänta och oroa sig....

2008-04-06 @ 11:55:20
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0