Fortfarande stolt!

Damen fick ännu mer beröm i går och det kändes riktigt bra! Hennes psyke fick stort beröm, jag måste bara få henne att sluta stressa eftersom att henne stress skapar en frustration vilket i sin tur leder till "studsandet" som hon ägnar sig åt.
Men hon är underbar, dyr är hon också! ;)

Nu ska jag bara få hem henne. Underkylt regn som övergått till snöblandat och en väg som är alldeles bortglömd av allt vad sandbilar och doningar heter. Jättespännande med tre km av backar och kurvor då...eller inte.
Nåja, hon står på en bra anläggning i alla fall och jag vet att hon blir väl omhändertagen tills att jag kommer dit och hämtar upp henne.

Nu ska jag gå ut och titta på min jättehalta ko som har stått för sig själv i några dagar.
Slaktbilen som skulle gå för någon vecka sedan är återigen framflyttad, v 50 är nya datumet vilket är lite frustrerande. Ladugården är lite väl full just nu...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår att matte är stolt!Bra gjort!Förstår att det är "en aning" frustrerande! =/ Prata me Bole i fredags så de lovade mej grejjerna denna veckan..Hade bra!

2008-12-01 @ 08:52:36
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/
Postat av: ejmis

Kul att det gick så bra =)

2008-12-01 @ 09:31:17
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jana

Hej!

Men vad roligt.

Jag har fått medd att jag kom in på skolan jag oxå!

Grundläggande jordbruks utbildning ska jag läsa på distans i ett år!Så hör av dej om du vill ha hjälp;)

//Jana

2008-12-04 @ 08:59:32
URL: http://janas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0