Det gick väl sådär.

Det var lite avigt på gårdagens dressyrträning. Jag tyckte  mig aldrig få något riktigt grepp om damen utan det kändes mest som en timmes kompromiss gentemot varandra. Ingen katastrof men å andra sidan så blev det ingen wowkänsla. Jag tar nya tag på fredag när jag ska ut med damen igen.

Jag drömde om hästen häromnatten, vi skulle åka på tävling och i boxen stod damen med rött täcke, röda benlindor och en så hade hon en skylt runt halsen (som hon skrivit själv) med texten "jag är sjukskriven".

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilken syn det måste ha varit!! ;)

2008-02-21 @ 07:43:30
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Carro

men vilken dröm du...tsss....
vilne tid ska du träna då? jag tänkte åka till gnarp nämligen på fredag, hade varit kul å se....hoppas de är bra med dej.kramar

2008-02-21 @ 16:20:29
Postat av: Emma

Vilken rolig dröm!

Trevlig blogg att läsa, vill också bli bonde!:)

2008-02-22 @ 01:00:25
URL: http://ehmmaphemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0