Så nöjd och glad.

LIlla MWF gick som en klocka i kväll. Höger galopp var lite seg men å andra sidan tror jag både hon och jag började bli duktigt trötta då. Slutan och enkla byten gick bra, även mellantraven fungerade fast jag höll på att studsa ur sadeln *visslar*. Öppnan i vänster var jättebra, höger var helt okej.
Jag vill rida meeeeer. ;). Längtar redan till nästa vecka, jag hoppas att det börjar lossna för oss nu.

Extra roligt blev det förståss när jag fick beröm av A.W som tyckte jag gjort stora framsteg sen sist hon såg mig.

Kommentarer
Postat av: Carro

Va roligt att de gick så bra för er....
själv ska man träna för första gången i morgon, håll tummarna...kram

2008-01-17 @ 00:07:23
Postat av: ejmis

Låter härligt =)

2008-01-17 @ 19:32:42
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0