Morgonstund..

Tjurarna har fått frukost och regnet har fallit tungt i natt... Jag vill inte ha regn, jag vill slå ner de sista åkrarna som står och känna att jag är klar i en vecka eller två innan det är dags att börja om ;).

Jag var in till en maskinhandlare häromdagen och hittade följande gröning

 

Bakdäcken var högre än jag är lång (o då är jag 175 cm)..

Till veckan blir det en tur med bästa MWF, det är en månad sedan jag var iväg och red henne så jag har saknat det en aning. Sen försöker jag hitta en hovslagare som kan ta sig in Frökens hovar, hennes ordinarie är borta på äventyr i sex månader och så länge går det inte att vänta.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja nog önskar man att de var lite stadigare väder! Jag vill oxå slå ner de sista åkrarna och bli klar med första skörden :) Snygg traktor! Å stoora däck, ja är oxå 175cm =D

2008-07-13 @ 14:02:26
Postat av: ejmis

Oj vad det regnade igår...men nu skiner solen här =)

2008-07-13 @ 14:04:24
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Björn

E de stor investering på G? Grön trakktor e ju bäst=))

2008-07-20 @ 11:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0