Dressyrtävling.

I dagens hetta begav jag mig till ERK tillsammans med MVF och hästägare för att göra sista starten med laget i div III (klass LB:1) samt rida igenom en LA:1.
Det var varmt men roligt (runt 35+ fick jag reda på att det varit) och damen var trött i klass två så där räckte inte orken riktigt hela vägen men att ändå klämma till med 60.79% gjorde att det hela kändes bra. "Prydligt men lite matt" var en av kommentarerna och jag håller med. Hjältehästen försökte trots att både hon jag var så trötta så trötta.
I Lagklassen (laget slutade trea tror jag) blev vi tvåa individuellt och det kändes väldigt bra att få in tre åttor under programmet samt tre sjuor under de allmänna intrycken. Slut% blev 66,21 och domaren skrev bland annat "fin uppvisning"  :).

Kommentarer
Postat av: ejmis

Tack!
Märker du av skogsbranden?

2008-06-04 @ 22:39:22
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0