Frost runt nosen.

Det har varit kallt i natt. Så här såg de flesta av mina djur ut runt nosen i morse.

image111



Bloggen låter inte mig vänsterjustera texten sen jag la in bilden så ni får leva med att kommande text är skriven i mitten ;)
503 har fått en riktig päronmage och juvret blir bara större och större, jag chansar på att hon kalvar i mitten av april och jag tror att hon blir först ut av damerna.
Kvadrat och Kubik har accepterat att dom är "mammalösa" så nu råder tystnaden i ladugården igen och det känns väldigt skönt. Det var en aningens påfrestande i några dagar när man hörde deras skrik, det var några gånger som man funderade på om man inte skulle ta och släppa i hop dom igen bara för att få tystnad ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åååh, snöfrostiga nosar :)

2008-03-24 @ 12:29:00
URL: http://somedaysoon.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0