Vargtimmen...

Jag sitter på jobbet, det kryper i kroppen och ögonen vill inget hellre än att falla i hop och sova. Det är 40 minuter kvar till rond och jag vet att bara jag tar mig igenom dessa så är sista timmarna lätta men nu... *suckar*. Jag hoppas jag somnar tidigare i morgon, i dag var klockan närmare 11 innan jag lyckades sova. Visserligen var jag inte hemma före 9.30 heller pga läkartiden på hälsocentralen. Det har tagits prover på reumatism samt ämnesomsättning och en remiss är skickad för att jag ska få åka iväg och mäta mina nervbanor... Det vore ganska värdelöst med en handledsop så här innan sommaren, det är lite fel årstid för bonden att bli sjukskriven på.


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej, vad länge sen jag var inne hos dig. Har haft datastrul och tappat bort adress. Hoppas du får det kul på din bondebåt. Och att det blir bra med dina leder och så.

2008-03-10 @ 18:52:15
URL: http://gutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0