Nedtrappning

pågår för fullt.
Jag jobbade 7.30-14 i går på "hemmet", sedan pysslade jag på lite hemma samt skötte ladugård och hästar, efter det bar det av för träning med MWF. Vi startade med att utöva lite halvdant tramp hela vägen upp till ridhuset och väl där var hon lite på tå för att sedan vara lite motsträvig och till sist jobba så tjusigt som bara flisan kan. På väg hem ringde mobilen och då var det kris på jobbet så om jag kunde komma in några timmar vore det bra. Några timmar varade mellan 21.45 och 07.00 så känner jag mig ganska surrig i huvudet måste jag säga... Försöker varva ner hjärnan nu så att jag ska kunna sova ett par timmar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Verra

Hej :) Vart i Kitte bor du? jag åker förbi en gård med massa hagar som det är ganska många hästar i, ser ut som nordisar, fast hagen ligger på andra sidan vägen..fast hahaha såna ställen kanske det finns massor där

2009-02-11 @ 08:47:41
URL: http://verra.bloggagratis.se
Postat av: Verra

Då ska jag hålla utkik :)

2009-02-11 @ 11:04:18
URL: http://verra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0