Trötter.

Jag har en förkylning på g. Det kliar i halsen och näsan är tjock :(. Roligare kan man ha...

På gården är det mest bara lugnt. Lite trött på kylan, vattnet i två av kogrupperna fyser så man får stödvattna med badkar vilket inte är så jobbigt men det skapar lite extrajobb.

Casen är snart hel och fin igen. Det har tagit lite tid med alla saker, nu ska jag bara se om grannen kan svetsa i hop en liten sak till dörren och sedan är det bara att tuta och köra. Nu däremot väntar bokföringen och i kväll är det kurs igen.

Kommentarer
Postat av: Nilla

God morgon

Jag får allt brottas en del med min herre,fast få han lösgjord så funkar skänkelvikningar bra,även när han trilskar så går det bra att lösgöra i galopp och sånt är jobbigt enligt min rödmyra...Japp här är det oxå förskylning på g man hinner knappt bli frisk innan det slår till igen jobbigt..ha det så bra

2009-02-12 @ 07:19:16
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ajdå,Hoppas du snart kryar på dej igen!Kram!

2009-02-12 @ 10:15:11
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0