Utmanad.

En "matig" utmaning

Jag har blivit utmanad av Sandra på vastanalantbruk.blogg.se

Utmaningen går ut på att skriva ner fem ogoda maträtter, och sedan skicka dem vidare till fem andra bloggare för att se om de vill/vågar äta detta. Vidare ska man tala om ifall man vågar/vill äta något från utmanarens lista.

Sandras lista.
1. Utländskt kött.. BLÄÄÄ!!! Jag håller med,  jag har smakat men köper inte, dock av helt andra skäl än just de smakliga.
2. Grisfötter,Aldig smakat o kommer aldrig att göra det heller! Samma här
3. Tunga e ingen höjdare. Aldrig smakat
4. Fiskbullar tycker jag har läskig konsistens.. Helt klart läskigt.
5. Paltbröd luktar ganska illa.. Men så gott det är när det är kokat....*mums*

Min lista.
1. Chili con carne. (Det innehåller ju bönor...)
2. Sylta
3. Isterband
4. Fläskkorv
5. Slätvälling

Jag utmanar den som känner sig manad. Lämna en kommentar i min gästbok =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Slätvälling?E det den åldringarna vill man ska vispa på varm mjölk o vetemjöl?För isånna fall tycker jag det verkar ganska äckligt!Varm mjölk o vetemjöl! ryser

2009-02-25 @ 09:56:02
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha!Jag köper inte heller köttet av smakliga orsaker,trodde det skulle antas.. ;) Hade bra!

2009-02-25 @ 09:57:24
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/
Postat av: Verra

Haha jag gillade ALLA på din lista. Chili corn carne är favvo och hur kan du ståemot slätvälling och isterband, kokar slätvälling själv här hemma ibland, dock bara jag som vill ha :)

2009-02-25 @ 21:46:32
URL: http://verra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0