Tidsrekord?

I alla fall i åtgången tid, det värsta är att det inte är klart än. Jag har aldrig varit med om att det tagit så lång tid som i dag... =S.
Vad jag pratar om som tagit tid? Jo, utkörningen av kornas ströbädd.
Jag förstår inte riktigt vad som hände men precis allt tog lite extra tid i dag. Bara att få ut kvigorna tog hur lång tid som helst, dom skulle inte alls gå ut på gården i rasthagen, det var ju äckligt. *suck* Dom började springa runt och alla som någonsin har hanterat en kviga vet ju hur underbara dom kan vara när dom sätter den sidan till :\.
Jag antar att jag inte behöver fortsätta? Egentligen skulle jag nog ha slutat redan när kvigorna började krångla men envisheten är lite för stark i bland ;)

Folk säljer av sina tjurkalvar på hösten, jag tror jag ska bli kärringen mot strömmen och göra tvärtom, behålla tjurarna och sälja kvigorna :p

Nu väntar sängen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha!Ja kanske det skulle va en bra ide! =) Men vart e alla bilderna du knäppt i dag då? ;)

2009-03-23 @ 09:07:29
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0