Fruktansvärd dag.

Har bara bråkat och bråkat hela dagen. Det enda positiva so far är att bilen gick igenom bes. ua.
Karlsson är kollad igen och nu har han fått en kloss under foten för att avlasta. Han var riktigt upprörd en sväng och han hade nog ruskigt ont, det var så att köttklöven syntes på ett ställe. Nu är det bara att hoppas på att klossen sitter kvar så att klöven läker. Klövis återkommer om två veckor för att kolla Karlsson igen och avverka lite andra klövar.

I morgon ska jag, om vädret tillåter, åka och hämta en urintunna. Jag måste sänka vattennivån på plattan för annars står det inte på förrän det är översvämmning :\. Helt seriöst skulle jag behöva klona mig, förstår inte hur jag ska hinna med allt.

Kommentarer
Postat av: Björn

Vi har satt skor på korna ganska många gånger å det brukar funka fint.

2009-10-17 @ 20:16:28
Postat av: Lena

Ja jag hoppas verkligen. Vill ju kunna ha Karlsson ett år till. Han var så upprörd när klövis kom åt en punkt i klöven så han var på väg att ta sig ur verkstolen och lyckades flytta den flera dm... Det är stora krafter man har att göra med.

2009-10-17 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0