Ett ledsamt besked.

Finaste finaste MWF blev utdömd i går =( =( =( Sex månader av behandlingar och undersökningar och i går föll domen. Jag vet inte riktigt vad som orsakade domen men förmodligen bristen av förbättring. Sorgsen blev jag och mina tankar är hos hennes ägare...

Finaste underbara pepparkornsöga. Tack för den här tiden... En vacker dag ses vi igen.




Kanske ett underligt kort men det var denna träning som vi satte mellantraven och jag minns det med glädje. 

Eller Curly Sue, det var min och Flisans sång. Det var till den vi red ihop mitt bästa tävlingsresultat fram till nu, många åttor och mycket positiv kritik. En blå rosett och slagna med ett poäng i Edsbyn. 

"Your strength is so hard to find,
I feel so much stronger now,
the feeling´s alright. -Your words make me whole again,
those eyes cannot ever lie,
you're so divine
I'm not ever alone, you're not ever alone

I'm head over heels, goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found,I'm in deep debt, without-you* I wouldn't survive
I'm not ever alone

Your smile is heavenly,
I-don´t deserve all the love, that you're giving to me
Your touch makes it hard to breathe,
the shiver's around me now, you're so fine

I'm head over heels goddess of mine,
your curls touching my-face, and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found, I'm in deep debt, without-you I wouldn't survive

The heart is pumping for my life, the mind is happy and I, I will love you till the day I die

I'm head over heels goddess of mine,
your curls touching my face, and now I can fly
You brought my life back,
the glory you found, I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

I'm head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found, I'm in deep debt, without you I wouldn't survive"



  


Kommentarer
Postat av: Louise

usch alltid jobbigt när djur dör :(((

2009-09-27 @ 15:18:44
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag gjorde min debut på ridskolan på MWF, jag hamnade högst av alla :D Oerhört tråkigt att sådant ska behöva hända, även om det är viktigast att djuren inte behöver lida i onödan.



Kram

2009-09-30 @ 17:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0