Lite småseg.

I morse vaknade jag av att damerna (som så lägligt har sin hage runt huset) höll låda så då var det bara att ignorera det faktum att jag kom hem sent och helst hade velat sova i en timme eller två till. När jag kom ut visade det sig att det var en kalvracka som kommit under tråden och trippade runt glad i hågen i väntan på att han skulle bli upptäckt.

Veckan som kommer innehåller lite blandade uppgifter men det allra mesta är såklart gårdsjobb.
(flytta lite djur, beställa en torkmotor, göra i ordning för tröskning osv..)

Nu ska jag däremot ta och och krypa i säng, det står inte på förrän klockan ringer igen.

Kommentarer
Postat av: Tove :)

Åh tack för tipset:) Det ska jag kolla upp!

2009-09-07 @ 19:02:31
URL: http://tovefilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0