02 maj kl 23:05, 2010

Roadtrip

Herr W fick åka bil länge i dag, det är tur att han verkligen älskar det :)

Först härifrån och till Birsta & sen hem via bakvägarna genom de stora skogarna. Fast det var vackert, hade glömt bort hur otroligt fint det var när man åker längs med älven, sen att jag tycker att den lilla, smala och höga bron man kan åka över är vedervärdig är en helt annan sak ;). Stannade även på en liten skogsväg så att Wille fick kissa och springa lite (samt sniffa älgbajs, vi hittade tre högar samt ett dike som enligt Willes tyckande var alldeles utomordentligt badbart). När han kom hem så var han full med spring i benen och skulle leka med alla sina två leksaker :)

 

Lite senare på kvällen satt jag och studerade den röda katten när han hade ett totalt bryt och attackerade en liten träbit. Han hoppade och snurrade, reste ragg och fräste.

Knäppgök

 

Hörde även en fågel vars namn jag har glömt. Kanske någon av er kan hjälpa mig? Det enda jag har att gå på är att jag tror att namnet består av två ord och den gör sitt "spelande" med fjädrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0