04 jun kl 13:12, 2010

Ett steg fram och två tillbaks.

Livet är inte alltid enkelt och en källa till glädje.

Nu har det väl egentligen inte hänt något stort och allvarligt men tankarna snurrar runt runt runt. Dom brukar ha en förmåga att göra det innan man får rätsida på allt.

Rätt eller fel? Vågar man hoppa?

 

Hade ett två timmar långt möte på fm också, det fanns en källa till inspiration samtidgt som jag var så trött att jag hade kunnat trilla av stolen som jag satt på. Det var lite jobbigt att försöka hänga med och diskutera. Fast får man det att snurra på enligt det som spånades fram så tror jag det kan bli riktigt bra.

 

Nåja, den som lever får se. Fotade några kalvar i morse så det blir lite bilder senare. Nu ska jag ut och skrämma i väg pappas trogna valtra som får jobba mycket. Casen verkar inte få komma hem idag. Jag undrar om det har krånglat på vägen eller om dom har hittat något mer fel?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0