13 jun kl 23:56, 2010

Tack och godnatt.

Det blev en lång och fulltecknad dag ändå som innehöll både pappersarbete och praktiska göromål. Har dessutom slagits med en miljard myggor. Stod och drog tråd på ett ställe och det surrade runt öronen, när jag tittade ner var byxbenet alldeles svart av invaderade myggor.

Äckeldjur.

Till veckan ska en del djur iväg på ett bete och korna med kalv på ett annat. Sen åker tjurarna ut och då ska ladugården utsättas för storrengöring...och köras första skörd.

Dessutom ska jag fota en massa också för jag ska visa en del jordbruksrelaterade bilder på en liten utställning. Jag är ingen mästerfotograf men det är dumt att neka när man får frågan om man har fler bilder än de som visats här och på fb som man kan tänka sig att "visa upp".

 

 

Skickar ett stort grattis till en av mina kära vänner som blev Fru O under helgen

 

Nu väntar sängen....ända fram till 05.30 då en ny dag vankas

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0