15 mar kl 21:09, 2010

Premiär.

 

Om en vecka är det dags att hålla i mitt första styrelsemöte som lokalavdelningsordförande. Jag tror det kommer gå bra även om det är lite jobbigt att prata inför grupp. Fördelen är väl att det bara är känt folk så det gör inget om jag stakar mig lite här och där

 

Fick även ett svar på inbjudan med önskan om gott fika. Haha. Vi får väl se vad det blir, av erfarenhet från tidigare möten vet jag att smörgåsar är det som verkar gå allra bäst hem.

Kanske överraskar dom alla med hembakat

Eller smörgåstårta. Åh så gott...i alla fall tycker jag det

Så det blir nog bara smörgås eller köpkakor, tror inte att jag hinner med att baka eftersom att jag vet redan nu att nästa vecka startar med ganska fullt schema.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0