19 apr kl 18:42, 2010

Hand i bandage.

Så är äntligen den högra handen opererad...eller det är fem dagar sedan jag gjorde det så nu har jag bara 41 dagar av sjukskrivning kvar. Inte så bra tajming att göra det nu men samtidigt så hade sommaren blivit outhärdlig om jag inte gjort det när jag väl fick heller. Nu är det mest bara outhärdligt för det kliar som s-n under bandaget och det händer att jag glömmer mig och drar handen i ytterläge så det stränar i såret... Men det går över, nu är det gjort och jag ska förhoppningsvis bli normal i handen igen :)

 

Huvudansvaret för kornas välmående, vårbruk och betessläpp har återgått till mina föräldrar. Jag tror att mina äldsta kossor är glada för att "rätt folk" är ute igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0