19 feb kl 22:39, 2010

K k k k k a l l t.

19 feb kl 22:39, 2010

-15 och det blåser. Jag hade seriösa funderingar på att säga upp mig som lantbrukare i dag....det kändes som det drev runt isbitar när jag var ute så då var det bara att mata på korna ordentligt och se till att det fanns mycket halm för nattnoppning och torra sovplatser.

 

Jag hoppas att det utlovade styggvädret håller sig borta för annars blir det drygt i morgonbitti. Hade tänkt klämma in lite tömkörning och hämtning av ensilagebalar i morgon. Tur att traktorerna får stå i värme under natten i alla fall så att man slipper fundera på om dom kommer att starta.

 

 

Nej. Ge mig lite mer vårlikt väder nu så blir jag lite nöjdare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0