26 maj kl 00:06, 2010

Stora och Kalle

Stora och Kalle. Nu ser hon inte så stor ut men jag ska leta rätt på någon bild framgenom där hon syns bättre så att ni får se lite bättre varför jag kallar henne "Stora". Hon är inte så nämnvärt hög egentligen men väldigt rejäl för att vara en ren hereford.

 

Sen blir en liten bonusbild till...

  

Fast det var inte bara...det var många många många funderingar och resonemang fram och tillbaks. (Detta är inte min maskin men det är såhär den kommer se ut)

 

 

Har sett att mitt läsarantal stadigt kilar uppåt och självklart blir jag nyfiken. Vissa vet jag, men vilka är ni andra? Ni får gärna lämna en liten kommentar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0