Ja se det snöar...

...det var väl roligt?

Traktorn hoppade i gång tidigt i morse för dagens första skottning. Om jag kommer in till stan, om tågen går som planerat och flera andra om stämmer så åker jag och Wille bort i några dagar.
Kommer vi iväg är det tyst här till tisdag kväll, annars lär jag ju sitta här i min tjurighet i kväll och skriva ett mycket bittert inlägg.

Det vi ska iväg på nu är något som jag verkligen verkligen verkligen vill göra så då brukar det väl aldrig slå fel och inte bli av pga någon yttre omständighet :S

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lät roligt,hoppas allt flyter på för dej! :)

2010-11-27 @ 14:33:06
URL: http://wwww.vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0