Torsdag kväll.

Jag är alldeles förvirrad vad det gäller dagarna.
Huvudsaken är att jag kommer ihåg viktiga datum, sen gör det inte så mycket om det är måndag eller torsdag eller lördag. Djuren vill ju ha sitt ändå oavsett dag.

Lille gangstern med tillhörande storebror var ute på miljöträning i dag och besökte "hemmet". Oj vad det fanns mycket att titta på och morra/skälla åt. Men så blev han lite trött i huvudet efteråt vilket är tur för det blåser isbitar här just nu så man har inte så stor lust att vara ute och hitta på massa saker heller.

Jag är på uruselt humör också och som jag skrev på "fejjan". "Bofinkar och jubelidioter finns det gott om". Vi nöjer oss så utan att göra någon djupare analys av det. Sitter och spelar massa härliga danslåtar just nu (efter att ha lyssnat på lite A.M, kom på at hennes musik var för djup just nu även om jag gillar sången som jag länkade till i förra inlägget) och hoppas på att det ska vara möjligt med en dansrunda på lördag. Det skulle verkligen behövas :)




En av mina favoritbilder just nu <3

Det finns stunder då Ozzy är en riktig gangster och jag funderar vad jag har gett mig in på. Sen finns det stunder då han är världens härligaste och våra träningsförsök klickar. Det är charmigt med valp :)

Wille har fått ett fint hansbotäcke med 300 g fyllning. Jag träffade Pajas för någon dag sedan och han hade ett sådant och det är väl klart att Wille ska ha ett likadant som sin gamla barndomskamrat :o) Nu känner vi oss rustade inför vintern med diverse olika täcken. Sen hoppas vi på att det inte ska bli så mycket "råkyla" utan att det blir torrt och kallt för hans skull.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0