05 dec kl 13:12, 2009

Lycka.

 

Jag blir glad när jag går hos korna och ser hur nöjda dom verkar. Karlsson är numera återställd (*peppar peppar*) och "tjurnacken" har återvänt.

Jag blir glad när jag rider min lilla fröken och känner hur full av energi hon är. Jag är stolt över att hon är den häst hon är <3 . Finns det någon av mina läsare som kanske skulle vara intresserad av att låna henne för främst körning nästa sommar? Tiden maj till september har jag i regel så mycket med allting annat som hör gården till och hon är mitt dåliga samvete.

 

Wille är också en solstråle och katterna ger upphov till ett och annat skratt med sin uppfinningsrikedom.

 

 

 Första gången Frida träffade denna katt så sa hon "åh fy f-n, det var den fulaste j-a katt jag någonsin har sett". Lilla Sigge bus som är världsmästare på att pilla av locket till kattmatshinken...

 

 Här har vi gårdskungen, en mycket egoistisk och osocial herre som kommer och går som han vill. I bland, men det är ytterst sällan, vill han krypa upp i soffan och gosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0