24/10-09

och regnet det bara faller ner...

24 okt kl 10:42, 2009

...så jag tror bestämt att jag ska göra ett ryck inne. Sortera upp papper, sätta in i pärmar, ta reda på tvätt, leta upp böckerna som ska annonseras ut på tradera osv.

Eller så går jag ut och hittar på någonting trots regnet. Kan visserligen komma på flera saker som jag skulle behöva göra, och verkstaden behöver röjas lite igen, vissa av maskinerna ska vintras in osv. Det finns alltid saker att sysselsätta sig med, både med och utan gård. Köra häst kan man också göra bara regnstället förstår sin funktion och håller vattnet utanför ;)

 

Jag får se vad det blir av dagen... Bjuder på en bild av min ögonsten sålänge.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0