Till salu.

Här har jag lite saker till salu.
Frakt betalas av köparen.
I bland åker jag lite kors och tvärs genom Sverige så då är det möjligt att vi kanske kan lösa det att jag tar med sakerna då om jag passerar din ort eller i närheten av den.
Är du intresserad av något, kontakta mig på facebook eller lämna en kommentar här med mailadress.
Bud mottages också.
(Klicka på bilderna för större storlek, fler bilder kan ordnas vid intresse)
Välanvända ridstövlar, graninge storlek 41, normala skaft. 50:-
Graningestövlar storlek 40, vida skaft. 200:-
Märkeslös, oanvänd sadel. 17", vid bom. 600:-
Märkeslös sadel, 17". normal bom 500:-
zaldi. 17,5", normal bom. Behöver lagas som ni ser på bilden.
OBS: EJ stigläder & stigbyglar.
300:-
chaps med fransar strl xl, 200:-. Skärp saknas
Flyweil och sporrar. 20:- styck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0