Aldrig mer en paj...

För det är bara att inse att jag aldrig får äta upp den själv ändå.
Sist jag gjorde en ost och skinkpaj så stod den på spisen för att svalna, när jag kommer in i köket så stod det en katt och åt ur formen väldigt glad och lycklig.
I dag gjorde jag en tacopaj utav resterna sen i går, ställde den längst in på spisen för att den skulle svalna och hör sedan skrammel-skrammel-smäll. När jag kommer in i köket ligger formen på golvet och Ozzy är full med paj på både framben och nacke.
Förhoppnigngsvis var det sista gången han stal från spisen.
Han såg så bedrövad ut så i irritationen över att bli utan matlåda var jag tvungen att småle lite också...

Det är roligt med valpar...nästan alla dagar i veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0