I backspegeln.




Nu är det femte året jag har mina dikor. När jag tänker tillbaka så är det väldigt mycket som har hänt. Ännu mer har hänt med mig som person.
Egentligen är det ganska fascinerande.
Vilken resa jag har fått chansen att göra. För vissa låter det säkert hur löjligt som helst, för mig betyder det desto mer.

Två kor och en tjur minns jag extra mycket.
Gamla grandis och kloka tant 68 gjorde stora intryck, dom blev gamla här på gården och man visste att oavsett vad så kom dom alltid till en och vände med sig övrig flock.
I tjurväg så är det såklart den ytterst personliga Kalaskarlsson. 

Framtiden ligger framför som ett oskrivet blad. Det ska bli riktigt spännande att se vad den för sig. 

"todays moments are tomorrows memories"


  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Klokt skrivet! :)

2011-02-07 @ 14:10:23
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0