Mer svar...

Det hade kommit in några nya frågor så jag besvarar dom också :) Som sagt, det är bara att fråga på.

Hur träffades du och kärleken?
Rätt plats, rätt tid och rätt ord gjorde att det ena ledde till det andra ;)

Varför border collie?
Jag hade kommit till insikt om att jag behövde en vallhund men var väl inte på det klara med om jag skulle ha en valp eller gammal och helst vela jag ha en kelpie. Så kom ett samtal om att en vän skulle titta på bc valpar och frågade om jag var intresserad av att följa med och på den vägen fortsatte det :)


Mer om dig som person, intressen, varför ingen ridning? Bilder på dig?
Jag är ganska snål med bilder på mig själv och det är ett val som jag inte tror att jag kommer ändra på. 
Ridningen ligger på is just nu, intresset är kvar men tiden räcker inte till. Annars blir det mycket bokläsande och dans (sommarens stora nöje) samt tappra träningsförsök med Ozzy. Auktioner är också roligt. Likaså att baka och laga mat (dock inte i mitt lilla kök)
I övrigt så är jag en ganska lugn person, yngst i syskonskaran, envis osv...


 Mer om den du kallar "underbare".
Nej, jag kommer inte att hänga ut honom här. Ni får vara nöjd med den information ni fått :)
Kan väl lägga till att han är mycket väl godkänd hos mina föräldrar :)

Favoritårstid?
Alla årstider har sin charm men våren är nog den allra bästa ändå när värmen börjar smyga sig in och träden spricker upp i grönt :)

Kommentarer
Postat av: lena

Det är lätt för ovana djurägare, att misstolka djurs beetende, till att det är något onormalt och farligt..Allt som är främmande, är farligt!( så tror jag människor tänker).Bra du gav en förklaring..Fast mig hade INTE hunden skrämt!.haha..Jag vill med se mer bilder på DIG!!.I vardagen, när du sköter djuren, kör traktor osv..Kram på dig!!

2011-02-25 @ 07:13:58
URL: http://blogg.amelia.se/lena70/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0