Rekomendation.

Besök bondeliv.se och läs bloggen "Så tvär jag blev" (jag vet inte om man kan läsa där utan att vara medlem men det lär ni märka)
Hur som helst är den välskriven och värd att bli medlem för. Den handlar om skribentens upplevelser kring de nya tvärvillkoren och en informationskväll.

Det kanske inte är så himla underligt att tanken slår en i bland att det nog vore bättre att bara vara anställd... Arbeta med korna och inte behöva lägga ner lika mycket tid på pappersarbetet och regelverket.


Kommentarer
Postat av: lena

Tack för dina svar..Ska testa " Bondeliv" se..Min man säger att det är den trevligaste och lugnaste rasen av alla köttraser som finns, han födde tidigare upp simmental, där vi bor nu, INNAN han träffade mig.!

2011-02-17 @ 13:03:37
URL: http://blogg.amelia.se/lena70/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0