Önskelista.

Alla människor är vänliga nog att upplysa mig om att min 30 årsdag är på ingång. Tydligen förväntas man även ha en kris när detta ska inträffa. 
I mitt fall saknas dock krisen, däremot har jag en fin önskelista som ni kan få ta del av ;)

* En väluppfostrad hund.
* Några miljoner
* En hästtransport
* En dressyrhäst att skjutsa i ovan nämnda transport
* En ny ladugård med liggbås och kalvgömmor
* Semester med tillhörande kovakt
* En helg på spa
* Ett nytt hus skulle inte heller skada
* En till valtra så att den blå kunde få gå i pension
* Ett fungerande trollspö
* En XC70 skulle vara fin i garaget (med E-kort, annars kan jag inte dra hästtransporten)


Det kändes väl som en rimlig önskelista? ;)
(Det är väl inte för inte som det heter just önskelista)


Kommentarer
Postat av: Annika

Du kommer säkert få en helg på spa iaf :) Det är väl typ stående till 30 åringar. Och jag ser fram mot att få en sån helg själv sen :D Toppen ju! Kram

2011-01-20 @ 16:33:52
URL: http://s-a-g-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0