Dagens outfit.

Jag skulle slå varje modebloggare med hästlängder... Kanske inte i dom hetaste kläderna eller de trendigaste smyckena men väl i konsten att vara totalt omatchad men ändå visa sig bland folk ;)
Eller folk och folk, det är väl mest en och annan granne som man riskerar att stöta på när man är ute med hunden.
Eller vad sägs om tjock och varm arbetsjacka i kombination med varselbyxor? Eller arbetsbyxor och en röd fleecetröja, svart väst, nedoljade handskar och en mössa i alla möjliga färger. (Den är inköpt för minst fyra säsonger sedan). Men jag fryser inte och det är det viktigaste för mig :) Fast jag lovar...allt som oftast byter jag till andra kläder när jag ska ut bland folk :p

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det så,ibland kommer man på sej själv med hur man ser ut! ;) Näe såret är väl varken stort el djupt,ca 3-4cm men det är svullet så det ser större ut,är väl bara det att jag är så nojjig hela tiden..tror alltid det värsta och att det aaaaldrig kommer att läka.. :/

2011-03-18 @ 19:16:04
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/
Postat av: ejmis

Vi kanske skulle börja med en alldeles egen typ av mode-bloggande ;)

2011-03-18 @ 22:41:10
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, jag skrev detsamma här om dagen.. Ibland känne man sig otroligt snygg i mössa, stövlar och lagårdsjacka! Mysig blogg!

Kram Sanna

2011-03-29 @ 11:04:49
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0