En ofrivillig dusch.

Konstaterade ett vattenläckage hos damerna i dag så när jag var dit och skulle se så stod vattnet som en fontän ur slangen (slangkopplingen hade gått isär). Eftersom att jag var lite bekväm så orkade jag inte gå och stänga av vattnet utan tänkte att "det är lugnt, jag fixar det genom att nypa av slagen med en hand". Jag tänkte nog bara inte så långt som att man behöver två händer för att skruva i hop den igen... Så ja, det ena ledde till det andra och jag fick duscha. ;)

Träningen i går gick bra, pålle liten var riktigt fin med jämna mellanrum.

Kommentarer
Postat av: jana

Ja,man tror man kan allt....
Men visst var det härligt på ridlägret,
ska rida varannan onsdag om det inte krockar för mycket med Görans hockey då..
Kul med fortsättning när vi kommit till trav.
/Jana

2007-08-23 @ 23:37:52
Postat av: Rebecca

Alltid lika roligt att komma hit och få se lite fina bilder :) Lycka till i helgen nu!

2007-08-24 @ 06:14:31
URL: http://somedaysoon.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0