Startlistorna klara.

Lördag är det dags att tävla igen... Spännande! Dock ska jag inte ha guling utan det blir en annan men det ska bli skoj ändå. Rider bara LB:2 denna gång fast det gör inget...bara att komma ut ska bli kul (*försöker övertyga mig själv*). Däremot är jag glad över att ingen av de närmast sörjande kommer att finnas på plats för att se spektaklet ;)

I kväll ska det dressyrtränas också. Äntligen är det dags igen!!

Tröskan står hemma för service (dronningborg) så den ska väl dras igång i helgen misstänker jag. Dock ska mina marker få vänta några dagar till. Jag har för mig att det är lite småroligt att köra tröska, längesedan jag gjorde det. Jag tänker inte räkna efter för då inser jag bara hur fort åren börjat gå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0