Slaktförberedelse i snöslask.

Djuren som ska åka i morgon är genomgångna en sista gång så nu är det bara avskiljningen för natten kvar vilket jag ska gå ut o göra strax (måste äta lite middag först, tjurarna likaså). Det är snöblandat slaskväder ute så det är ganska värdelöst att vara ute och jobba, jag saknar en varmbonad ladugård...
Jag hoppas att bilen kommer ganska tidigt i morgon, den bör vara här före 09.00 om planerna håller men alla som har haft att göra med djur vet att det kan vara ganska svårt att säga en exakt tid.

I övrigt är jag ganska trött i kroppen, tror jag skulle kunna sova ett dygn om jag fick chansen.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas allt gått bra idag!

2007-12-04 @ 10:49:26
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0