Tro det eller ej ;)

Jag red ut på en lugn skogsrunda själv med MWF i går... Vi hittade bara några små troll efter vägen men annars var det inga som helst problem. Lite bilder på hennes pappa hittar ni http://www.bluehors.dk/hingste/ibi.htm på denna adress, en bild på henne kommer bara jag orkar starta min dator ;)

I övrigt rullar det på, less på regnet som envisas med att komma var och varannan dag :(. Fick även ta en trevlig promenad runt hela kvigbetet i dag då dom har betett sig lite underligt och vi började misstänka att någonting varit in i hagen och skrämt fröknarna. Mycket riktigt så låg tråden nere när vi var mitt ute på del två och runt där fanns det klövspår. Det kändes lite "ohögsamt" att gå runt eftersom jag vet att det setts björn inte alltför långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0