Jag orkar inte.

Hemska telefonförsäljare... Jag har precis haft en  på tråden som inte kan acceptera ett nej tack, jag är inte intresserad. Samtalet slutade med att jag helt sonika lade på luren och nu får jag sitta och lyssna på min telefon som ringt både en och två gånger. *suck*. Jag är inte på humör för människor som inte kan lyssna.
Frågan är om man någonsin är på humör för en telefonförsäljare...

Annars så tror jag att jag håller på att drabbas av influensan som cirkulerar just nu. Jag fryser och benen värker vilket brukar vara ett ganska starkt tecken på att jag är på väg att få feber. Hoppas att jag klarar mig, det är LRF:s regionstämma på torsdag och jag vill inte missa den.

Jag längtar efter våren med tillhörande tävlingar och vårbruk. Snön känns mest bara trist och kall. I går morse visade termometern -17, jag vet inte om vi haft så kallt på hela vintern.

image113

image112

Jag föredrar nog bild två, vilken väljer du?

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag gillar ju vintern också men visst blir allt mycket lättsammare när djuren är på bete...

2008-03-25 @ 21:24:40
Postat av: Mia

Visst har ettan sin charm, men efter en lång vinter längtar man onekligen efter tvåans värme. Hej på dig//Mia

2008-03-30 @ 00:02:05
Postat av: ejmis

Du får visa bild på Bamses första avkomma sen =)

2008-04-03 @ 09:31:08
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0