Noll hål och vild häst.

Inga hål hos tandläkaren. Det kändes skönt!!! Jag hatar att vara där.

Åkte iväg och red MWF i dag med lite kort varsel men jag var ju ledig så det passade utmärkt. Hon var både vild och vacker (ni som vet hur hon kan vara, föreställ er flisan på hemmatävling...) men det gick att använda energin positivt och hon jobbade med mycket bakben och i låg form. Kanontrav som är döden att sitta ner i och stadig galopp med hög framdel i fattningarna. Så roligt det var!!!
Jag vet inte hur många gånger hon försökte springa över mig när jag stod brevid, kände att jag hade bara ett försök att komma upp, hon skulle nog ha fart bara jag satt i sadeln. (Börjar känna fröken nu). När jag skulle släppa ut henne i hagen blev det fina spår på vägen, det var inte jag som ledde ut hästen. Hästen gick och jag åkte på fötterna och agerade lite bromskloss med en förhoppning om att vi skulle stanna innan tråden. Haha.

I morgon är det tk-möte i Haddång. Jag har hört ryktas om att det finns en chokladkaka bakad =).

Kommentarer
Postat av: Björn

Chokladkaka e gott hur hittar ja dit? =)

2009-01-21 @ 21:32:25
Postat av: Anonym

Björn; Du satsar på att åka mot vägens ände (nästan världens också ;))

2009-01-21 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0