Skara dag 2.

Jag sov bra. 06.25 var jag klarvaken, det var längesedan det hände... Att jag vaknade så långt före klockan alltså.

Jag har slagits av att jag har mött otroligt trevliga människor i dag, personer som vet vad det innebär att ha ett serviceyrke, inte som många surlortar hemma utan personer som hejar och ser glada ut och kan småprata lite socialt.

Det var lätt att hitta till skolan och det verkar intressant. Fick en och två aha-upplevelser under första föreläsningen som handlade om olika produktionsformer. I morgon ska vi visst ägna oss åt bland annat driftsplanering. Jag har även träffat min gamla husdjurslärare sedan gymnasiet. En fullspäckad pärm och en pappersmapp med läsning, tyvärr är mycket på facklig engelska och jag vet ju hur jobbigt jag tycker det är att läsa... Men det kanske är annat nu,

Nästa vecka blir tjock i alla fall, möten nästan varenda kväll men det blir så när man är borta och skjuter saker och ting framför sig. Fast det är värt det =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter som du hade en bra dag ändå!

Kände läraren igen dig?

2009-01-12 @ 23:56:06
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Björn

Ynk!! va e de för kurs som inte kan ha svenskt kursmaterial =/ Hoppas de går bra endå =)

2009-01-13 @ 09:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0