Skara, kväll 1, del 2.

Nu har jag precis duschat av mig resdammet vilket var väldigt skönt. Att man kunde duscha länge utan att känna hur vattnet blev svalare och svalare var såklart en trevlig bonus =)

Annars har jag hunnit med att gå en vända, inte så långt för det blåser och småregnar. Sen är jag inte den piggaste på att ströva iväg i en ny stad när det är mörkt...Jag vill ju kunna ta mig tillbaks också ;).

Det pirrar i magen av förväntan på morgondagen. Såg att min gamla husdjurslärare från gymnasiet också ska gå, undrar om hon är sig lik? Undrar om hon känner igen mig?

Nu ska jag prova sängen och se om den är skön eller om jag vaknar o är ledbruten i morgon.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas du får sova så du är pigg imorgon!

Spännande att träffa en gammal lärare ;)

Ha det bäst!

2009-01-11 @ 23:10:39
URL: http://overhogdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0