Tågresa.

Jag är på väg ner till Skara nu för en vecka av examination i kursen som jag läst. Får väl se om man klarar det nu då eller om jag får massa restuppgifter. Jag vet att det är saker och ting som blivit inlämnade för sent men det blir så i bland när livet inte alltid går som man har tänkt sig.

Det är roligt att sitta och studera folk, det är verkligen en salig blandning som åker tåg. Roligast är det väl med dom personer som skriker ut sin viktiga affärsposition över hela vagnen, dom vill verkligen att alla ska höra vilka viktiga människor de är...det är så man skulle vilja kontra med att ja men om du nu är så viktig, hur kommer det sig att du inte åker första klass ;)


Kommentarer
Postat av: Jana

Åhh, är du på väg ner, eller nere nu.

Tänkte komma och hälsa på på torsdag, men får lägga om då eftersom du är borta.

Vi höres när du kommit hem igen.

//Jana

2009-03-09 @ 18:07:31
URL: http://janas.blogg.se/
Postat av: effet

om du får tråkigt nån da så är det bara att ringa!!!

2009-03-09 @ 20:34:22
Postat av: ejmis

Håller tummarna för dig!

2009-03-09 @ 20:53:25
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Evelina

Håller tummarna för dig! Ja tänk va klimatet skiftar bara här i lilla sverige! De har grönt nästan året runt å här uppåt ligger allt under ett tjockt täcke av snö... nog för att jag gillar vintern, men den hade gärna fått vara kortare.

2009-03-09 @ 23:46:55
URL: http://xevelinax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0